کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کیان تمام هستی ما

نظرات (6)

پریسا مامان کیان
9 شهریور 92 10:22
سلام کیان کوچولو. ورودت به شش ماهگی رو به تو و مخصوصا مامانت که تو این شش ماه کلی برات زحمت کشیده رو تبریک میگم. انشالله صد ساله بشی خاله


مرسی خاله پریسا کیان جونو ببوس
فندق
12 شهریور 92 12:39
صد قل هو الله


مرسی خاله فندق
خجسته
24 شهریور 92 14:47
ماشالااااااااا به كيان جون خوشگل ماااااا
عاشقتم خالههههههههههه


مریم:ممنونم شیماجون کیامنم رو ببوسسسسسسس
سهیلا
5 مهر 92 16:39
ماشالله به کیان جون

خیلی عکسهات ناز و بامزست...مخصوصا اون خستگی درکردنت توی خواب

عزیزمممممممممممممممم

زنده باشی



وبلاگتم تو وبلاگ پسرم پارسا لینک کردم..بعدا ها بزرگ شدید شاید هموپیداکردید و دوست جونیهای هم شدید



همیشه شادوسلامت باشی زیر سایه پدرمادر عزیزت و خدای مهربون







مریم.دوست داریم خاله سهیلا
نرگس پاییزی
8 مهر 92 9:51
6 ماهگیت مبارک عزیزم

ماشاالله چه بزرگ شدی قربونت برم.




مریم.مرسی خاله نرگس جون


پریسا مامان کیان
18 مهر 92 22:48
آخی عزیزم. امروز متوجه شدم که تو مطلب شش ماهگیت یکسری عکس بوده که من ندیدم. مریم جون شیوه مطلب نوشتن شما رو نمیدونستم. وقتی میدیدم آخرین مطلب شش ماهگیه دیگه فکر نمیکردم براش عکس جدید اضافه میکنی


عزیزم این چند وقت اصلا وقت نکرده بودم وبلاگ رو آپ کنم انشالله از این به بعد زود به زود عکس گل پسرم رو میزارم