کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کیان تمام هستی ما

نظرات (5)

پریسا مامان کیان
1 اردیبهشت 93 2:12
سلااااااااااااااام شیرینی دومین روز مادر گوارای وجودت دوست نازنینم به به بالاخره در اواخر 13 ماهگی چشممون به دیدن عکسای 12 ماهگی روشن شد مریم خانومی. چه قده قشنگ شده گل پسرمون. کشو نوردی هم که شده کارش. این کیان شما هم قیافه اش مظلوم نماست ولی انگاری خیلی شیطونه. ماشالله اش باشه عزیززززززززززززززززززم. کلی هم که محبوب بچه های فامیله گویا. میبینی مریم جن دارم برای عکسات توضیح مینویسم. حال کردی؟؟؟؟ راستی کیان تک فرزنده؟ یا خواهر برادرم داره؟ حتما که تک فرزنده. مگه نه؟؟؟ خوش باشین و سلامت زیر سایه خدای بزرگ
مریم
پاسخ
سلام پریساجونم این ماه خیلی درگیر بیماری کیان بودم نتونستم وبلاگش رو اپ کنم شرمنده از توضیحاتت راجع به عکسای کیان ممنونبله اقا کیان فعلا تک فرزنده حالا تا خواست خدا چی باشه خخخخخ راستی اون بچه هام دختر خاله ها و پسر خاله ی کیانند
سهیلا
19 اردیبهشت 93 23:11
کیان عزیززززززززز تولدت مبارککککککککککککک انشاالله همیشه تنت سلامت و دلت شاد و لبت خندان باشه پسرخوشگل
مریم
پاسخ
مرسی خاله سهیلا جونممممممممم
پریسا مامان کیان
6 خرداد 93 22:01
سلاااااااااااااام بر مریم بانو. خوبی؟؟؟؟؟؟ امروز از طرف ثبت احوال یه مسیج برام اومد به این مضمون: مشترک گرامی، بر طبق آمار رسمی ایران آقای کیانِ... وارد ماه چهاردهم شدند. لطفا به مامان مریمشان یادآوری کنید عکسای عقب افتاده را به روز کنند. چون شماره تو رو نداشتند به من گفتن بهت خبر بدم. حالا خودت میدونی. اگه وبلاگت رو به روز نکنی یارانه تون قطع میشه هااااااااااااا از من گفتن بود دوستتون داریم هوار تا
مریم
پاسخ
پریساجونم فکر نکنم دیگه ادامه دار باشه ویلاگ کیان اصلا دیگه وقت نیکنم بیام نت الانم خیلی عقب افتادم
پریسا مامان کیان
26 خرداد 93 14:39
سلااااااااااام مریم جون. خوبی؟ کیان جون خوبه؟ تو رو خدا یه خبری از احوال خودتون به من بده. نگرانم. الان که بعد از مدتها اومدم و دیدم عکس جدید نیست حالم بد شد. بهم بگو که خوبین نگران شدم
مریم
پاسخ
پریساجونم سلام عزیزم ببخش نگرانت کردم ما خداروشکر خوبیم کیانمم خوبه من دیگه واقعا فرصت پیدا نمیکنم برا اپ کردن وبلاگ ولی مرتب به وبلاگ دوستای خوبی مثله شما سر میزنم و کلی لذت میبرم کیان گلم رو ببوس
سارا شکيبا
9 آبان 93 8:41
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ______________