کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کیان تمام هستی ما

نظرات (3)

پریسا مامان کیان
7 بهمن 92 23:04
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام بر کیان عزیز و مامان گلش. خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟/ ده ماهگیت مبارک کیان گلم. ماشالله ات باشه خاله چقدر عزیز و بزرگ شدی. آقا شدی برای خودت. میبینم کهه دیگه کامل بلند میشی و قدم میزنی با روروئکت. فسقلی خاله ما همیشه به وبلاگت سر میزنیم هر چند میدونیم که شما ماهی یه بار میاین. خلاصه ما کلی دوست داریم خاله جون. به مامانیت بگو یه ککم از خصوصیات و کارای هر ماهت هم بنویسه. ما قول میدیم به کسی نگیم خُب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستتون داریم و بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مریم
پاسخ
ههههههه مرسی پریساجون داری روم کار میکنی منو به حرف بیاریااا دوست دارم بنویسم ولی چون از اول دوست داشتم با عکس بزرگ شدنه کیانو نشون بدم الان تغییر دادنه رویه یکم سخته برام وگرنه کیان یه دفتر مخصوص داره برا ثبت اتفاقاته زندگیش شما هرچی دوست داری بپرس من برات میگم باشه شمام کیانه گلم رو ببوس من که دوروز یه بار میام نوشته های قشنگتو میخونم عاشقتممممم
شیما
7 بهمن 92 23:15
ماشالاااا به کیان جون ناز ما
مریم
پاسخ
ممنون شیما جونم
مامانی هیما
15 بهمن 92 15:44
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جاااااااااانم قربونش بشم که اینقدر خوشگل خوابیده ،10 ماهگیت مبارک گل پسر من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید
مریم
پاسخ
خدا نکنه مامانه هیما مرسی از لطفت چشم منم شمارو لینک کردم