کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

کیان تمام هستی ما

نظرات (6)

فندق
4 آذر 92 23:04
ماشالله عاشقشم...خدا حفظش کنه زیر سایه پدر ومادر پاسخ
پریسا مامان کیان
6 آذر 92 18:16
سلااااااااااااام. خوبین؟ خوشین؟ خدا رو شکر . اونقدر نگران کیان جون بودم که نگو. نموندونم به خاطر مشابهت اسم و تاریخ تولد اینقدر نزدیک با کیان منه یا یه چیز دیگه ولی کیان شما برای ما خیلی عزیزه. مامانی چرا اینقدر دیر به دیر میای؟؟؟؟؟؟؟؟ دعوا بسه. بریم سر اصل مطلب ماشالله به پسرمون. چقدر بزرگ شده. خدا رو شکر خیلی بهتر و سرحالتر از قبل به نظر میرسه. خاله غلت میزنی؟ دندون داری کوچولو؟ راستی مریم جون تو قسمت پاسخ به نظر بالای کادر یه علامت پاسخ هست.اگه رو اون کلیک کنی،نظرا و پاسخ ها از هم جدا میشن. دیگه اینقدر بی خبرمون نذار خب پاسخ :قربونت برم پریساجون نظره لطفته نسبت به من و کیان کیان حسابی شیطون شده خاله پریسا غلت که خیلی وقته میزنه الان دیگه تموم تلاشش رو میکنه واسه چهاردست وپا رفتن البته بیشتر دوست داره راه بره و ایستادن رو دوست داره همش میخواد دستش رو از جایی بگیره و بلند بشه دندونم هنوز نداره فعلا بی دندونه کیانه گلم رو ببوس راستی من عاشق وبلاگه کیان جونم مدام پیگیریش میکنم اینقدر احساساتت پاکه هرموقع میخونمت اشک تو چشمام جمع میشه ایشالله به زودی زود خانواده سه نفریتون دور هم جمع بشه سالم خوشبخت باشید
صدف
7 آذر 92 12:53
ماشا............ کیان جونم ....نانازیییییییییییییییییییییی عشقققققققققققق خالهههههههههههه بوسسسسسسسسسسسسس
مریم
پاسخ
مرسی صدف جونمممم
نازی
10 آذر 92 21:52
واااااااااااااای عزیزم .. ماشالله چقدر کیان ناز شده .. بیام بخورمش ؟؟ خیلی دوستش دارم ..
مریم
پاسخ
نازی جونم خیلی لطف داری
پریسا مامان کیان
13 آذر 92 18:04
سلاااااااااام مامانی. من کیانم. پسرت. خودم سواد نداشتم گفتم خاله پریسا بیاد از طرف من بنویسه. مامانی نه ماهگی من شروع شده. چرا نمیای عکسای قشنگمو بذاری؟ چرا تنبلی میکنی خب؟ بیا یه کم به وبلاگ من برس من بزرگ شدم کیف کنم خب. مرسی مامان گلم. دوست دارم هزارتا
مریم
پاسخ
مثل هیچکس
26 آذر 92 14:33
عزیزم اگه میشه بیاید به وبلاگ ما چون واسه برگشتن مامان پریسا وکیان جون به خونشون یه پست گذاشتم خوشحال میشم با حضور سبزتون یه یادگاری بزارید ممنون